14 Şubat 2013 Perşembe

İlk Çekilişiiiimmmmmm :)


Herkese mutlu günleeeerrrrrr :)))

Öncelikle herkesin sefgülüler günü kutlu ve mutlu olsun....

Ne zamandır çekiliş yapmak istiyordum. Fakat araya bazı işler girince 15 gündür erteliyordum. Madem bugün de özel bir gün ... Çekilişi başlatayım dedim... Umarım beğenirsiniz...

Özellikle şehrinde Gratis ve Watsons olmayan kozmetik meraklıları için seçtim bu ürünleri. Benim gibi kozmetik fakiri bir şehirde yaşayanlar için daha iyi olur diye düşündüm. 

Çekilişi için seçtiğim hediyeler nelermiş bir bakalım...



 Essence Twilight serisi ortalığı kasıp kavurdu bir anda ve birçok yerde bulunamadı. Bu nedenle ojelerini, aydınlatıcı olarak kullanılabilecek harika pudrasını ve kırmızı glossunu aldım.


 Watsons'ın sütlü saç maskesinden 2 kutu bitirdim ve yıpranmış saçlarıma çok iyi gelmişti. Bir de dudak ısısına göre renk değiştiren nemlendiricili lip balmı var.


 Gratis'ten aldığım bu el kremini kendime de aldım yanında çok şirin törpüsü ile birlikte paket halinde. Meyve kokulu... Bir de L'action ın saç maskesi...


Hediyeler bunlar... 

Gelelim katılım şartlarına...

Zorunlu Şartlar:

*   Blogumun takipçisi olmanız.
*   Twitter'da (@ojelifilozof) takipçim olup sayfanın linki ile birlikte paylaşmanız. (Takip linki sitenin sağ üst kısmındadır.)

İlave (+) hak için ise:

*   Blogunuz varsa duyurmanız. (+ 2 Hak)
*   Facebook sayfanızda duyurmanız. (+1 Hak)

Şartlar bu kadar...

Zorunlu şartları yerine getiren herkes çekilişe katılma hakkı kazanacaktır.Lütfen hangi isimle takip ettiğinizi yazmayı unutmayın.Yerine getirdiğiniz şartları yorum bölümüne linkleri ile birlikte eksiksiz bırakmanız gerekiyor.

 Lütfen mail adresinizi de yazmayı unutmayın.

Çekiliş 15 Mart 2013 Cuma günü akşam 22:00 de sona erecektir. Kargonuz çekiliş sonucu açıklandıktan hemen sonra tarafımdan ücretsiz olarak gönderilecektir.

Şimdiden katılımınız için çok teşekkürler.. 
Herkese bol şanslar :)